woensdag 1 mei 2013

First Things TAG

Ik vind het altijd erg leuk om tags van andere personen op andere blogs te lezen. Een tag die ik de laatste tijd steeds vaker tegenkom is de First Things tag. Deze tag gaat over de eerste dingen die je eigenlijk doet bij verschillende gebeurtenissen.
Eerste ding dat je doet als je s'ochtends wakker wordt:
Het allereerste wat ik eigenlijk doe ik zo snel mogelijk die irritante wekker uit doen. De laatste tijd slaap ik eigenlijk amper meer daarna verder omdat ik van mezelf weet dat ik anders mee gewoon enorm verslaap. Daarna lees ik meestal mijn whatsapp berichten door en kijk ik op twitter en facebook.
Eerste ding wat je doet als je naar de sportschool gaat:
Ik ga elke week op donderdag naar de sportschool om te dansen en het eerste wat ik dan moet doen om binnen te komen is het laten zien en registreren van mijn ledenpas. Daarna kleed ik mij om en ga ik nog eventjes kletsen voor het dansen.
Eerste ding dat je doet als je terugkomt van school of werk:
Ik dump mijn fiets, tas en jas en ga daarna zo snel mogelijk zitten op de bank. Daarna eventjes eten en na ongeveer een uurtje tv kijken begin ik meestal met het maken van mijn huiswerk.
Eerste auto:
Doordat ik nog maar 15 ben heb ik nog helemaal geen auto of rijbewijs. Mijn droomauto is een Fiat 500 of een Mini Cooper.
Eerste ongeluk/verkeersovertreding:
Mijn eerste en enige ongeluk heb ik gehad toen ik samen met mijn ouders en mijn broer in de winter naar Balorig ging. Het was erg glad en mijn vader moest uitwijken voor een andere auto. Uiteindelijk zijn we helemaal ongedeerd in de berm terecht gekomen maar als we 1 meter verder door waren gereden, waren we het kanaal in gereden.
Eerste ding dat je wilde worden toen je klein was:
Juf en dolfijnentrainster. Vroeger zette ik altijd al mijn knuffels en poppen op mijn kamer neer en dan ging ik ze altijd les geven. Ik was soms zelfs 2 dagen lang bezig met het maken van rapporten. Tot 2 jaar terug wilde ik eigenlijk nog steeds juf worden maar uiteindelijk ben ik daar toch maar vanaf gestapt. 
Eerste keuze qua drinken:
Ice Tea, ice tea, ice tea. Ik ben lichtelijk verslaaft aan ice tea.
Eerste keuze dessert:
Gewoon lekker simpel vanille ijs met fruit. Het maakt mij niet uit of het 30 graden of -30 graden is, ik blijf het heerlijk vinden. Ook vind ik madame blanche erg lekker.
Eerste liedje dat in je opkomt:
Het koningslied. De dag waarop ik dit typ is het Koninginnedag en ik werd daardoor vanochtend ook wakker met het koningslied. 
Eerste grote aankoop:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt een super grote aankoop aangeschaft maar ik denk dat het dan toch mijn laptop is, ondanks dat mijn ouders daaraan hebben meebetaalt.
Eerste baantje:
Mijn eerste baantje was het rondbrengen van folders samen met mijn broer. Verschrikkelijk vond ik het en daarom ben ik er uiteindelijk ook mee gestopt. Tegenwoordig pas ik wekelijks op en dat vind ik echt heel erg leuk. Ik ben nog wel opzoek naar een vakantiebaantje want het lijkt me niks om niks te doen te hebben tijdens de vakantie. En ja het geld kan ik ook wel gebruiken.
Eerste keer in het vliegtuig:
Dit was vorige zomer toen ik op vakantie naar Portugal ging. Gelukkig was het maar een korte reis en verliep alles lekker soepel. En zo eng was het nou ook weer niet.

Dit was de First Things tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als jullie nog andere tags willen zien laat het me dan even weten! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten